2020. január 25., szombat

Megújult a kirakat ismét a Novák Optikában. Mindig nagyon izgalmasak az előkészületek, most például napokig voltam elmerülve az 1920-as évek fotóiban. (Szerencsére van mellettem egy józan eszű férj 💟, aki szól, hogy kicsit sok lesz a kutatómunka) De hát nehéz volt találni olyan felvételt, amin szemüveget viselő figura is van és nyomtatásra alkalmas a kép minősége. Aztán ebbe a néhány képbe teljesen beleszerettem. Remélem tetszik nektek is a hangulata.

A tálca, amit fellógattam, az szintén a 20-as évekből származik, egy antikvitásban leltem rá. Benne van az élet sava-borsa, mert nagyon dohányszagú volt. Biztos tudna mesélni az elmúlt 100 évéről. 

Jó érzés látni, ahogy megállnak az emberek a kirakat előtt egy pillanatra, megnézik a fotókat és betérnek az Optikába, hiszen ez a célja a kirakatoknak. 




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése