2018. október 27., szombat

Színes ötlet az őszi szünetre

Sziasztok Szeszélyes Művészek! 

Hoztam nektek egy jó kis színes ötletet a hétvégére. Nem igényel nagy előkészítést, csak az élményre érdemes koncentrálni és nagyon úgy érzékelem, hogy korosztály független a dolog. 
A hétfői ovis foglalkozásomra találtam ki, de holnap bedobom szerintem a felnőtteknél is. 

1. Egy A3-as lapot vettem elő és akrilfestéket használtam. (vízfesték és tempera is használható) További eszközök: vásárolt és saját készítésű nyomdák, stencilek. De egy sima szivaccsal is lehet izgalmas foltokat kreálni. 
2. A lap bal oldalát meleg színekkel festettem a jobb oldalát hideg színekkel. De keverhető is. A lényeg, hogy alakíts ki izgalmas felületeket. Játssz az ecsettel, fess be pufi fóliát, gyűrj össze egy papírt és nyomdázz azzal. Ezernyi lehetőség van, ha nincs otthon stenciled. 




3. Ha megszáradt a festék, egyszerűen kezdd el szétvágni a papírokat. Érdemes minél változatosabb formákat kitalálni. Kezd négyzettel, háromszöggel, de próbáld meg a félkört vagy egyéb íves formákat.


4. Játssz a formákkal. Ha közösen alkotsz valakivel, akkor lehet egymásnak is választani és úgy kitalálni figurákat, hegyeket, völgyeket, bármit. Az is tökéletes, ha nem hasonlít semmire.



5. Én 4 formát választottam ki, nem gondolkodtam semmin, csak egy fehér A4-es papírra ragasztottam őket. El kezdtem nézegetni és valamilyen épületet láttam benne először. Próbálgattam körbe rajzolni. Egyszer csak elmerültem ebben az egész játékban és el kezdett valami kialakulni. Először lett egy kirakatféle, amiben rögtön egy művészeti stúdiót láttam, felette pedig megrajzoltam a saját kis művészlakásunkat ahol lakunk a férjemmel. :)
Úgy tűnik van némi pszichológia a játékban. 


Szép hétvégét Mindenkinek! Jó alkotást! 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése